wz

Certifikát ISO | PRAHA

Systém managenentu kvality dle požadavků ISO 90001 v Praze 5,Praze 6

 POŠLI POPTÁVKU revizní technik elektrických zařízeníCENA DOHODOU bez DPH

PROVEDU REVIZE ceník revize Praha Certifikace Certifikát ISO Certifikace ISO

ISO

ISO je zkratka pro International Organization for Standardization (Mezinárodní organizace pro normalizaci), nejedná se tedy o akronym, ale o využití slova řeckého původu s významem „rovnat se“. Tato mezinárodní síť organizací se sídlem v Ženevě a s více než 157 členy koordinuje uspořádání a publikování schválených norem.

Otázka „ máte ISO?“ nebo „ máte certifikát ISO?“ je často myšleno v souvislosti s normou  ISO 9001  namísto systém managementu kvality, avšak toto použití je nepřesné.

Celkové množství publikovaných norem je více než 16500 a definují různé požadavky z různých oborů od papírenství, přes textilní, chemický, výrobní, stavební a průmysl, testování, svařování, až třeba po zdravotnictví.


Systém managementu kvality dle požadavků normy ISO 9001 je určen všem typům organizací jakéhokoliv velikosti či zaměření. Norma ISO 9001 je dostatečně přizpůsobena k aplikaci ve všech sférách podnikání. Může se jednat například o výrobní, obchodní, servisní, poradenskou společnost, ale i o instituce veřejné správy, zdravotnická zařízení, vzdělávací instituce a mnoho dalších. Systém managementu kvality je velmi vhodným nástrojem pro všechny organizace, které chtějí zlepšit fungování procesů, zprůhlednit činnosti a nastavit jasná pravidla.

V normě naleznete tyto kapitoly, jež definují všechny požadavky na procesní systém managementu jakosti:

1. Předmět normy  
2. Normativní odkazy  
3. Termíny a definice  
4. Systém managementu jakosti  
5. Povinnosti managementu  
6. Management zdrojů  
7. Realizace produktů  
8. Měření, analýza a zlepšování

Těchto 8 kapitol nahradilo původních 20 kapitol druhého vydání ISO 9001, kterými byly:

4.1  Odpovědnost vedení  
4.2 Systém jakosti  
4.3 Přezkoumání smlouvy  
4.4 Řízení návrhu  
4.5 Řízení dokumentů a údajů  
4.6 Nakupování  
4.7 Řízení produktu dodaného zákazníkem  
4.8 Identifikace a sledovatelnost  
4.9 Řízení procesů  
4.10 Kontroly a zkoušení  
4.11 Řízení kontrolního, měřícího a zkušebního zařízení  
4.12 Stav po kontrole a zkouškách  
4.13 Řízení neshodného produktu  
4.14 Opatření k nápravě a preventivní opatření  
4.15 Manipulace, skladování, balení, ochrana a dodávání  
4.16 Řízení záznamů o jakosti  
4.17 Interní prověrky jakosti  
4.18 Výcvik  
4.19 Servis  
4.20 Statistické metody

obchody-a-sluzby

NAVRCHOLU.cz
www.uvodnik.cz  Zóna.cz - katalog stránek  TOPlist TopList Toplink - katalog odkazů koťata, koťatka